Beställningsrutiner privat inköp

Vill du köpa något från oss? 

Vi behöver få veta :

1. Produktens namn
2. Namn på beställaren
3. Leveransadress
4. Faktureringsadress
5. Telefonnummer, gärna mobilnummer för snabb hantering vid ev frågor.

6. E-postadress dit ordererkännandet och fakturan skickas

 

Vi skickar gärna en offert på produkten före beställning.

Beställning kan göras via telefon eller e-post, vänligen se våra kontaktuppgifter. När beställningen är mottagen skickar vi ett ordererkännande och en faktura i två separata mail. Vänligen observera att det är totalsumman, inklusive moms, på fakturan som ska betalas vid privatköp. När betalningen har kommit in på vårt bankgiro (tar vanligen 2-3 bankdagar), skickar vi produkten till leveransadressen.

 

Enligt Distansköpslagen har kunden 14 dagars ångerrätt. Då ångerrätten nyttjas, måste varan/produkten returneras i oanvänt skick och i sin originalförpackning. Spara därför allt emballage. Köparen står för returfrakten.

 

Vid reklamation, vänligen kontakta oss före eventuell åtgärd.